Gammel hylle blir ny

kort

Denne hyllen er en del av mitt prosjekt:bad som jeg har holdt på med siden i sommer, men jeg hadde ingen interiør blogg da, så da poster jeg det nå.

Hyllen som egentlig er en kjøkkenhylle, var ikke i bruk. Jeg fant derfor fort ut at den passet perfekt til å henge badehåndkler på. Jeg gav den et par lag med elfenben farget maling. Forøvrig samme maling som jeg malte badeveggene i. Den smatt rett inn på badet, helt perfekt.

DSC_0207

Slik ser hyllen ut i bruk. Jeg synes det ble veldig fint å ha hyllen i samme farge som veggen. Siden badet er ganske lite, gjorde de lyse fargene at rommet virker større. Det ser heller ikke ut som om at hyllen tar så stor plass når den blender seg inn med veggen.

Legg igjen en kommentar

