Love pur norsk

purnorskNORA lounge bord, utrolig nydelig!

pn_copenhagen_roed_600

Copenhagen chair. En av de best designede stolene jeg noen gang har sett. Jeg har brukt den i en skoleoppgave nå nylig.

luxo_l1_chrome_01_600

Luxo lampe. Jeg har forelsket meg i disse lampene. Synes de er så stilige, og da spessielt når de er i krom slik at de skinner. En slik må være fantastisk å ha på kontoret.

purnorsk (4)

Stake eik sett. Lysestaker er koselige å ha nå som det har begynt å bli mørkt ute. Disse hadde er varmt og veldig norsk preg over seg.

pn_vase_26_600Sist, men ikke minst Wik & Walsøe vasen Alv. Denne har blitt ganske populær i det siste og er å se i mange hjem. Noe som kanskje ikke er så rart. Se på den! Nydelig.

Alle bildene er hentet fra pur norsk. Jeg anbefaler deg å ta en titt der hvis du ikke har gjort det for det er mye fint (men dyrt) å finne der.

2 thoughts on “Love pur norsk

Legg igjen en kommentar

