Gjestebad/kjellerbad

I sommer startet jeg på et lite oppussingsprosjekt i all min rastløshet. Badet nede i kjelleren har aldri vært noe pent syn for øyet, og jeg fant derfor frem malekosten og restemaling fra tidligere oppussingsprosjekter. Oppussingen ble et «miljøprosjekt» for alt jeg brukte var ting vi allerede hadde i huset. Jeg ble kjempe fornøyd med sluttproduktet, selv om det tok mye lengre tid enn forventet. Badet er ikke det fineste, men det har blitt tusen ganger bedre enn hva det var i utgangspunktet. Desverre var jeg ikke så smart at jeg tok før bilder rett og slett fordi jeg ikke blogget på den tiden. Da hadde man fått et mye bedre inntrykk av rommet. men men.

DSC_0206

DSC_0202

DSC_0203

DSC_0215

Jeg er helt klar over at bildene ikke ble så fine, men det er vanskelig å ta ordentlige bilder når badet er så lite, og så fylt med alt fra vaskemaskin til dusj og varmtvanns tank. Og som du kanskje ser på det siste bildet så er ikke listene så veldig fine, men jeg skal få malt dem.

Legg igjen en kommentar

