Oppgave: venterom på spa

Nå er det ei stund siden jeg har blogget, men jeg har vært så opptatt med skolearbeid. På tirsdag var siste dagen vi fikk holde på med venteromoppgaven, men jeg skulle gjerne ønske vi fikk lengre tid for det ble mye stress på slutten. Jeg legger ut noen bilder av oppgaven, og husk at dette er første gangen jeg har holdt på med ArchiCad (som er et dritt program) og første gang jeg har lagd moodboard i photoshop (som jeg ikke rakk og bli ferdig med)

hf

Jeg bare måtte ha med tre’ene. De er jo så kule ! Siden jeg hadde venterom på spa, gikk jeg for litt organsiske former på møblene. Fargene ble så vasse, men det har noe med lyset, og det faktum at jeg ikke har vinduer å gjøre. Jeg fant jo først ut på slutten hvordan man satt inn lys, så det ble mye stress med det.

hjJeg ville egentlig ha en litt mer sjøblå tapet, men jeg klarte ikke å finne bilder som var så store at de dekket hele veggen. Jeg skulle også hatt bilder på veggen, men det gikk jo ikke i dette programmet…

malin

Stolene er egentlig lys blå, men lyset gjorde jo møblene så stygge. Venterommet kunne blitt utrolig mye penere, hvis det hadde blitt i de fargene, og med det tilbehøret jeg hadde lyst på. Det hadde jo også hjulpet på hvis vi hadde hatt lengre tid fordi jeg har ikke programmet på pc’en slik at jeg kan holde på med det hjemme.

Untitled-5 copy

Jeg ble halvveis fornøyd med moodboarden, men hvis jeg hadde hatt mulighet til å sitte å leke meg i programmet i noen timer, ville det blitt bedre.

Legg igjen en kommentar

