Bytur med klassen

På fredag var klassen i byen for å se i de ulike interiørbutikkene. Både for å få inspirasjon, og for å lete etter ting som vi kan bruke i juleutstillingen vi skal lage.

En av butikkene vi var innom var Løwini. Jeg bruker som regel ikke dra innom der fordi jeg vet hvor dyrt det er, men det var så gøy å gå rundt å prøve alle de dyre, nydelige møblene som jeg bare har sett på bilder.

Jeg skrev om Panton stolen i forrige innlegg, og de hadde denne stolen på Løwini. Jeg måtte bare prøve den, og den var så behagelig at jeg nesten ikke ville reise meg opp fra den. De hadde også Eames sin Eiffel Chair som jeg liker så godt.

Legg igjen en kommentar

