Utplassering

Hver tirsdag har vi fire timer med et fag som heter prosjekt til fordypning. Fra denne uken og frem til jul skal vi være utplassert i bedrift. Jeg og ei venninne er utplassert hos Skeidar, og i går var det første dagen.

Jeg synes det var gøy og ikke minst spennende å se hva de gjør og hvordan de gjør det. Vi fikk rydde i badavdelingen. Altså brette handduker som kunder har lagt i fra seg, ordne dem etter farger osv. Vi fikk også sette opp et falskt juletre og prise rammer og bilder. Hvis det er noen Michael Jackson fan der ute, så har de fått inn bilder av ham på Skeidar.

Jeg fant masse fine ting jeg kunne tenkt meg til å kjøpe, og spessielt noen nydelige porselensskåler i ulike lilla og grå toner. Jeg fant desverre ikke bilde av dem på nettet, men her er noen kopper som jeg også synes var fine som var i samme fargetoner.

9340631_EdleKrusSkjeAss

2 thoughts on “Utplassering

Legg igjen en kommentar

