Borddekking

På skolen holder vi på med en borddekkingsoppgave. Temaet er jul uten rødt. Jeg har vært syk store deler av forrige uke, og har derfor ikke fått jobbet med verken oppgaven, eller skrevet på bloggen.

Fargene jeg har valgt er lilla, sølv og hvit. Jeg har også et slags tema som er stjerner. Jeg har stjerner strødd utover bordet, stjerner på lyseholderne og bordkortene som er festet på glasset er formet som en stjerne.

Jeg legger ut noen utprøvinger på bordet. Bildene viser ikke bordet så veldig godt, men det er jaggu ikke lett å ta bilder når det er 15 andre pulter rundt deg som er dekket.


Jeg tror jeg kommer til å velge mellom de to nederste bildene.

Legg igjen en kommentar

