Et anderledes juletre

Da jeg var innom Huset på planen kom jeg over et innlegg med et utrolig kult juletre. Det var langt i fra det tradisjonelle treet man henter fra skogen. Riktignok er dette laget av skogmateriale, men det er ikke likt i det «vanlige»  hele tatt. Treet kommer fra nettsiden kvist.

Tøft eller hva? Jeg vil nok aldri erstatte dette treet med det tradisjonelle, men stilig var det!

One thought on “Et anderledes juletre

  1. Ja, de små juletrekulene var så nette og nydelige. Også likte jeg fargen så godt for hvem tenker pasteller på juletrekuler? :) Nå mangler jeg bare et lite tre å henge de på.

    Tusen takk for en koselig hilsen. Håper du får en fortsatt fin lørdagskveld :)

Legg igjen en kommentar

