Siste dag

Jeg har hatt min siste dag på utplassering hos Skeidar i dag. Hver tirsdag de seks siste ukene har jeg vært der. Jeg har pakket ut og priset varer, satt opp juletre, brettet handuker og duker, ryddet i butikken og dekorert miljø. Det siste var helt klart det morsomste ! Da jeg skulle dra fikk jeg et gavekort på 300 kr. Jeg ble helt målløs ! Jeg hadde kanskje trodd jeg skulle få en liten nisse eller noe, men aldri hadde jeg trodd at jeg skulle få 300 kr!! Så etter nyttår skal jeg ta meg en tur og se om de har fått noe fint.

Jeg legger også ut et bilde av dagens kalendergave som bare var den søteste esken jeg har sett.

One thought on “Siste dag

Legg igjen en kommentar

