Ny kommode

Mamma, tante og jeg har vært en tur i byen i dag. Vi dro innom Skeidar bare for å titte om de hadde fått noe på salg. Vi gikk for å se etter kommode fordi jeg hadde ønsket meg det i julegave. De hadde en på salg som var kjempe fin, og den var så billig at vi bare måtte kjøpe den. 700 kr for en kommode er slett ikke ille.

Etter et par timer med prøving og feiling+litt hjelp, ble kommoden ferdig. Det tok lengre tid enn jeg hadde trodd, men jeg var bestemt på å gjøre den ferdig med minst mulig hjelp.

Slik så det ut da jeg begynte å sette sammen mesterverket i gangen.

Her er den eldgamle og lite attraktive kommoden jeg har hatt så lenge jeg kan huske. For liten var den og. (se bort i fra det grusomme gulvet og alle ledningene)

Det ble mye mer plass i denne ja, og så mye finere den er.

Legg igjen en kommentar

