2010

Tenk nå er vi inne i et nytt år. Året 2010. Jeg må ønske alle sammen der ute et godt nyttår, og jeg håper dere hadde en fin avslutning på året i går.

I dag kan vi starte med disse såkalte nyttårsforsettene. Et  jeg har er å blogge mer og bedre dette året. Det skal jeg få til ved å søke inspirasjon hos andre og å prøve og feile litt. Det er jo utrolig mange gode interiørblogger der ute, og jeg har hittil bare oppdaget noen få. Jeg beundrer dem som får blogging til å se så lett ut. for det er det ikke. Man må være flink til å skrive og velge ut bilder som passer til. Utseende på bloggen spiller også stor rolle for om man orker å lese dem eller ikke. Det er slett ikke alle blogger jeg orker å lese. Noen blogger er jeg bare innom for å se på bildene.

Ha en godt 1. nyttårsdag !

3 thoughts on “2010

  1. enig meg deg der når det gjelder blogging. det er faktisk et av mine nyttårs forsett også om å bli en bedre blogger !
    godt nytt år til deg også!

Legg igjen en kommentar

