Hade jul, velkommen hverdag

Nå har jeg kastet ut jula, i alle fall på rommet mitt. Det var litt godt å få det tilbake til normalt for det blir som regel masse pynt og telysholdere over alt når det er jul. På mitt lille rom funker ikke det så bra, og jeg er ikke glad i å ha for mye stæsj.

I går fikk jeg bildene fra utplasseringen som venninna mi har tatt. Vi hadde bare med kamera en dag, så det ble desverre ikke tatt bilder av alt vi gjorde..

Dette miljøet var det første og kanskje beste vi dekorerte. Vi ble veldig fornøyd med det.

Vi kunne ikke bruke så mye farger og pyntegjenstander på alt så denne ble veldig rolig.

Her var det mange puter som hørte til sofaen, og det ble en utfordring å blende dem inn, men vi fikk det til.

Dette spisebordet plagdes vi mest med. Siden det var rett før jul og vi ikke kunne bruke julepynt, var det lite å hente i butikken, men det ble bra.

One thought on “Hade jul, velkommen hverdag

Legg igjen en kommentar

