Kjøkken og redesign

Ja, så var skolen begynt igjen og gjett om det har vært tungt å komme seg opp. På skolen skal vi begynne med to ulike interiøroppgaver. Vi skal lage plantegning til kjøkkenoppgaven vi har holdt på med før jul, og det var ikke et enkelt kjøkken å tegne..

Den andre oppgaven er en redesignoppgave. Vi skal pusse opp et møbel, og jeg har søkt litt på nettet for å finne inspirasjon. Det er to sider jeg har funnet som jeg synes er kjempe bra. Den ene er Marias skriblerier som jeg har nevnt i et tidligere innlegg, og den andre oppdaget jeg senest i dag: design sponge. Jeg anbefaler virkelig å ta en titt innom begge bloggene.

Vanvittig kul stol fra design sponge

3 thoughts on “Kjøkken og redesign

  1. hei,så spennende…
    en ide er nasjonale strikkemønstre når du skal re designe,som marius genser mønster ol.
    lykke til..

  2. Nice! Veldig kreativt tenk ut av dem, det ble stilig.
    Likte også ideen fra Marte over her, strikkemønster er jo veldig populært for tiden ;)

    Sv: Ja, eller.. dyrt for mine dørmattestandarder :P Tror den kostet 3-400 kroner.

  3. Hey Malin,
    I just saw this! Thanks for posting. I’m glad you like my chair. At lease I assume you like it…I can’t read any of this so I’m just going to pretend that is the most flattering praise I can imagine.
    Cheers,
    Will

Legg igjen en kommentar

