Astrid Lindgren bursdag

Tanten min har så lenge jeg kan huske alltid vært fan av Astrid Lindgren og alle hennes figurer, men kanskje aller mest Pippi. Etter å ha fått litt dilla på å pusse opp rammer å lage bilder til, lagde jeg denne bursdagsgaven til henne.

Jeg begynte med å male rammen, og valgte blå siden det er hennes favorittfarge. Deretter googlet jeg etter bilder og fant tilfeldig dette bildet med både Astrid Lindgren og Pippi på, noe som passet perfekt. Jeg så etter på at Lindgren hadde på seg en blå skjorte som passet veldig godt til rammen. Et par pippisko, et refreng fra en Pippi sang, litt stempelsverte  og voila ! 100% hjemmelaget bursdagsgave.

Legg igjen en kommentar

