Utfordring

NIB har kommet med en utfordring. Den består av å lage et blogginnlegg om badet sitt. Dette har jeg gjort tidligere, men jeg synes det var så elendig at jeg bestemte for å lage et nytt. So here it goes:

I første etasjen eller «hybelen» som det egentlig er, har vi et lite gjestebad. I sommer bestemte jeg meg for å gjøre det om til prosjekt: miljøvennlig oppussing. Noe som vil si at jeg ikke skulle bruke en krone på det. Jeg fant en malingsbøtte under trappen og startet å male. Det var en vanskelig prosess fordi alle rør ligger på utsiden av veggen (utrolig stykt!), og varmtvanns tanken står også der.

Da jeg var ferdig å male gikk jeg rundt i huset og fant forskjellige møbler og ting som kunne være på badet. Jeg malte to hyller og en stol samme farge som veggene, og satte inn et par pyntegjenstander som ikke var i bruk.

Badet gikk fra å være dekket av furu og skrot, til å bli et lyst og avslappende bad. Desverre tok jeg ingen før bilder, det angrer jeg veldig på for da hadde man sett hvor stor forskjellen er.

2 thoughts on “Utfordring

  1. Nei, jeg er forsåvidt enig med deg. Disse drømmefangerene har nok en annen funksjon enn å skremme skumle drømmer. Men kanskje det faktisk er slik at de kun fungerer på barn? ;)

    Fine bilder du viser av badet ditt. Jeg likte den nostalgiske stemningen og det enkle speilet som henger over vasken. Det enkle er ofte det beste ikke sant? :)

    Håper du får en fortsatt fin helg og lørdagskveld.

  2. Tilbaketråkk: Gammel stol ble ny « Malinsinterior

Legg igjen en kommentar

