Promaker

Da jeg startet dette skoleåret måtte vi kjøpe et startsett med ulike ting vi trenger i løpet av året. Det følgte blant annet med et sett Promaker tusjer. Disse skal vi bruke når vi skal tegne interiør og møbler. Til nå har vi bare brukt de en gang og derfor ikke rukket å lære oss så mye med dem, men de var mye bedre å bruke enn maling som vi brukte i fjor.

På den lokale hobbybutikken ikke så langt unna hvor jeg bor, selger de disse tusjene. Jeg ble med mamma dit og fikk meg tre nye tusjer som jeg har tenkt å bruke mest til lys, gulv og tak.

De tre ytterste til venstre er de nye, og resten er settet vi kjøpte på skolen. De fleste fargene er ganske knæsj, men etter hvert kjøper jeg kanskje flere, men til 30 kr stk er det litt dyrt å kjøpe så ofte.

Legg igjen en kommentar

