Kreativ med Panduro

I går kom vår/sommer katalogen fra Panduro. Etter å ha kikket i den, følte jeg virkelig for å være litt kreativ. De hadde utrolig mye kult !

Disse «bambiene» har vært populære en stund. Jeg synes de er kjempe søte samtidig som jeg synes de er litt sære. Men har du stil for det, er de kjempe kule ! Her kan man jo male de akkurat slik man vil. Fargerik eller dus, du velger.

Samtidig som «bambiene» har blitt populært, har også bokstaver og ord blitt inn. Jeg synes disse ordene er herlige, også kan de males slik du ønsker. Jeg likte godt «Carpe Diem».

Disse likte jeg kjempe godt. Jeg leter etter ny penneholder, og denne kan dekoreres etter stil.Feks. kan man bruke denne stilige sjablongen. Rammen med uttrekkbart glass er så dyp at du kan dekorere den med alt mulig. Jeg tenker det hadde vært fine med runde steiner eller skjell.

Litt organisering skader vel ikke. Jeg skulle hatt mer plass til perlene mine. Til mamma synes jeg boksen til bånd og de gjennomsiktige krukkene var geniale.

hit for å se flere godbiter.

One thought on “Kreativ med Panduro

Legg igjen en kommentar

