Tur til kremmerhuset

Da jeg var i byen tidligere i dag var jeg nødt til å gå en tur innom kremmerhuset. De hadde en søt M som jeg bare måtte ha, og en lotusblomst lyseholder som jeg også fikk.

De er plassert i en hylle på soverommet, men siden rommet mitt for tiden er en salig miks av ulike stiler og ting, kommer de ikke helt til sin rett, men har du et tips til hva jeg kan gjøre, værsågod.

Den hel-skjønne boksen fikk jeg i adventspakke, M’en og telysholderen kommer fra kremmerhuset, kortet er et bursdags kort fra mamma og bamsen kjøpte jeg i Stockholm da jeg var 11. Jeg klarer ikke legge den bort fordi den er så skjønn, og passer så inn i fargeskalaen på rommet. Den får sitte der til jeg finner noe annet kult.

One thought on “Tur til kremmerhuset

  1. Hei! Har sneket litt rundt på bloggen din i dag. Blir skikkelig inspirert av innleggene dine. Det du lager er så enkelt og rimelig, men likevel kjempepent. Måtte kommentere på dette innlegget, for den bamsen var så nydelig. Den ser sånn god og myk ut. Lykke til med moleskinen, de er virkelig gode å skrive i.

Legg igjen en kommentar

