Det er verdt å være bevist på miljøet

2010 er året hvor jeg skal tenke bevist på miljøet. Jeg skal prøve å ikke bare kjøpe, kjøpe, kjøpe for så å kaste. Jeg skal ikke sløse papir (en av tingene jeg synes er viktigst), og jeg skal prøve meg på gjenbruk. Det er faktisk utrolig hva man kan bruke om igjen. Ting man kanskje ikke har tenkt på før.

Etter å ha vært innom Marias skriblerier, ble jeg inspirert til å lage min egen penne holder. Jeg videreførte også ideen hennes til strikkepinneholder.

Gjetter du hva jeg lagde dem av?

Jo, jeg lagde dem av doruller og en tørkepapirrull. Alt kan brukes om igjen ! Prøv selv.

Gamle møbler er også ting som kan gjenbrukes. De trenger bare et par strøk maling, så er de like gode som nye. Gå i arkivet mitt og du kan se alt jeg har gjenbrukt. Blant annet en stol, rammer og et par hyller.

One thought on “Det er verdt å være bevist på miljøet

  1. Tilbaketråkk: Nok et miljøvennlig prosjekt « Malinsinterior

Legg igjen en kommentar

