Little red notebook

Dette innlegget har ikke så mye med interiør å gjøre, men jeg må bare vise frem noe for i går da tanten min kom hjem fra Oslo, hadde hun med gave. Det jeg fikk var en rød Moleskin notatbok. Tante mente jeg kunne bruke den som «ide bok» slik hun selv gjør. Jeg vet ikke helt om jeg tørr skrive noe i den for de bøkene er jo så dyre, men jeg tenker jeg må finne på noe meningsfylt som kan være litt gøy å se tilbake på. En ting er i alle fall sikkert: den skal ikke brukes som «skole skrivebok» !

Det som er så tøft med at boken er rød, er at den ser ut som om den er fylt med masse hemmeligheter. Litt sånn dagbok aktig.

Legg igjen en kommentar

