Jacobsens black and white

Arne Jacobsen, en av tidenes største designere. Stod bak Egget, Syveren, Mauren og svanen som du ser over. Fantastisk designer som man bør vite om.

Hver gang vi sitter å ser i interiørblader på skolen og venninnen min ser egget, blir hun i hundre. Hun elsker egget ! Selv om jeg synes den er kul, ville jeg heller hatt syveren.

Her kan du lese om Kari Anne Marstein som kjøpte 17 Arne Jacobsen stoler til 10 kr stk. Selgeren på det loppemarkedet kunne ikke være helt «inne» på designer møbler nei..

One thought on “Jacobsens black and white

  1. Litt av sjarmen ved loppemarkeder er jo nettopp det at man kan finne sånne skatter som burde vært umulige å finne. Vi har en bruktbutikk i byen her som jeg bor, hvor de priser etter hva de syns ser fint og verdfullt ut. Ting som jeg liker gir de omtrent bort gratis, noe som passer meg bra.

Legg igjen en kommentar

