Nok et miljøvennlig prosjekt

Jeg har tidligere vist en penne-holder lagd av doruller, og nå har jeg lagt en til. Jeg eier ikke tålmodighet så den kunne sikkert blitt mer kreativ og ordentlig gjort, men sånt orker jeg ikke. Foruten om malingprosessen ble nok denne lagd på 20 minutt eller noe slikt. Jeg liker å kunne bli ferdig med det jeg lager fort.

Stilen på denne og den forrige ble ganske lik, men jeg tenkte at det var lurt i tilfelle de noen gang skulle stå sammen, også passet den godt til strikkepinneholderen som jeg laget.

One thought on “Nok et miljøvennlig prosjekt

  1. hei!

    haha, så morsom ide! Jeg elsker alt som er gjenbruk og enkelt. Og dette må jo sies å være i den ånden. Strikkepinneholderen var fantastisk da, det er jo fort gjort at de flyter rundt om kring. Nå strikker jeg ikke selv, men har en mor som har strikkepinner stikkende opp fra garnkurven. Kjekt å samle de på et sted.
    Så fine lys/skyggebilder du viser under her! Bra fanget:)

    Maya

Legg igjen en kommentar

