Den spesielle dagen

Ja, tenk i dag er det både morsdag, fastelaven og valentines. De to sistnevnte er ikke noe jeg feirer. Morsdag feires ikke så mye det heller, men pakke og kake må man jo gi.

Jeg har lagd kort til mamma, noe som ikke er så veldig vanskelig når mamma har rene himmelen full av godsaker på hobbyrommet. Faktisk ble jeg ganske fornøyd med kortet. Tror aldri jeg har lagd et så fint kort før.

Jeg har også bakt kake etter ønske fra mamma. For ikke så lenge siden oppdaget vi nemlig Toros nye kakemiks. Sjokoladekake med biter av belgisk sjokolade. nam !

Nå håper jeg dere får en fin dag videre enten dere feirer morsdag, fastelaven, valentines eller kanskje alle tre.

2 thoughts on “Den spesielle dagen

Legg igjen en kommentar

