Puff

pickles fant jeg oppskrift på en hals som jeg hadde lyst til å strikke. Det skulle brukes ganske tjukt garn, men jeg endte opp med å kjøpe alt for tjukt- , og i tillegg for lite garn. Jeg tror ikke halsen kommer til å bli bra, så jeg tror kanskje jeg skal lage en puff i stedet. De har jo blitt så populære, og pickles har oppskrifter på ikke mindre enn 4 slike.

Vurderer en av disse, og lurer på om det er noen som har strikket slike?  Er de store nok til å sitte på?

One thought on “Puff

Legg igjen en kommentar

