Den lykkelige eier av et grått saueskinn

I går begynte jeg på utplassering hos Skeidar igjen. Da venninnen min og jeg gikk rundt å samlet inn puter fra utstillingene, oppdaget vi at de hadde saueskinn. Jeg sjekket prislappen og fant ut «oj, bare 299kr».

Jeg tok med meg et grått et og sprang bord til kassen. Siden jeg hadde gavekort på skeidar, måtte jeg bare betale 138kr. Det er hva jeg kaller et kupp! Du kan tro jeg er glad for at jeg ikke kjøpte det de hadde på Kremmerhuset til 499kr.

Legg igjen en kommentar

