Endelig overstått

Nå er endelig prøveeksamen i interiør overstått. Jeg ble litt overrasket da vi fikk oppgaven, for jeg innså at jeg hadde litt for lite møbler.

Vi skulle som jeg har skrevet tidligere, innrede en spisestue i en av årets trender. Det var en familie på fire som skulle ha den, og spisestuen deres var svær. Jeg klarte på et vis å fylle den opp, og håper at det gikk bra.

Her er møblene jeg valgte til min naturlige/miljøvennlige stil:

Stolene var litt for bred i forhold til bordet, så jeg fikk bare plass til fire. Men jeg satte to ekstra stoler mot en vegg slik at hvis de fikk gjester hadde de i allefall plass til to *ler*. Jeg satte også inn to skap i stedet for ett for å fylle opp.

Skulle gjerne vist plantegningen over rommet for da hadde det vært lettere å skjønne hvor lite møbler jeg hadde..haha.

Legg igjen en kommentar

