Lenge siden sist

Nå har det gått en hel uke siden sist jeg blogget, men det har vært en inspirasjonsløs uke. Forhåpentligvis kommer jeg sterkere tilbake neste uke.

Jeg tenkte å vise hva vi har fått på veggen i stuen. Via Nfoto har vi fått forstørret tre bilder på lerret. To av bildene er tatt av meg, og et av min tante. Bildene ble veldig fine, men var litt misfornøyd med at rammen som holder lerretene sammen, er litt skjeve på alle bildene.

f.v: Veggfjellet i Hamarøy, Hamarøyskaftet og sist men ikke minst Bodø City (faktisk samme bilde som på headeren).

One thought on “Lenge siden sist

Legg igjen en kommentar

