En begynnelse

Som jeg fortalte i forrige innlegg har vi begynt på en stueoppgave og en badoppgave på skolen. Jeg har funnet litt møbler til stueoppgaven som jeg tenkte jeg kunne vise. Jeg har ikke kommet så langt enda, men jeg har begynt å finne en stil.

Stuen er til et par i slutten av tjue-årene, de er nettopp ferdig utdannet sosionomer og har tidligere bodd på hybel og har derfor lite møbler. Det var ikke noen spesifikk stil de ønsket, så det er opp til oss å bestemme. Det eneste vi må ta hensyn til er at de ønsker spisebord til seks, lesekrok, plass til bøker og sofakrok med tv. Budsjettet ligger på 60 000.

Henter mye av inspirasjonen fra dette bildet. Enkelt, men voksent og hjemmekoselig. Stolene og en lavere variant av lampen skal jeg bruke, og bildet er fra bolia.

Møblene jeg har funnet til nå. De kommer fra bolia, ikea og skeidar. Det ser veldig beige ut nå, men skal finne noe mer hvitt og svart, kanskje noen bilder med litt farge i.

Synes du stilen passer til et par i slutten av 20 årene som er sosionomer?

Legg igjen en kommentar

