Hva skjer?

Det har blitt lite blogging fra  denne fronten. Jeg har rett og slett ikke hatt noe å blogge om, og kanskje har jeg hatt litt lite inspirasjon til å skrive noe også. Til tider blir det mye interiør på skolen, og da orker man ikke tenke på det når man kommer hjem, men som jeg har skrevet om tidligere, holder vi på med to ganske artige prosjekt. Både badet og stuen begynner virkelig å ta form, og jeg gleder meg til å vise det endelige resultatet.

Selv om jeg ikke har blogget så mye selv, har jeg vært innom mine faste blogger, og jeg skjønner ikke hvor de får alt fra. Hvordan de kan blogge så mye om hjemmet sitt forstår jeg ikke. Jeg har allerede visst alt som er verdt å vise. Tips til hva man kan blogge om?

Kommer forhåpentligvis sterkere tilbake snart !

Legg igjen en kommentar

