Lekre bokser

Jeg har oppdaget et ny nettbutikk som forøvrig har blitt min favoritt også. Butikken heter ILVA.

De har noen bokser som jeg synes var utrolig kule. Jeg har tidligere sett pantone krusene og syntes at de var kule, men nå oppdaget jeg disse boksene, og jeg synes de er enda mer stilig.

Boksene koster bare 169 kr. Hva synes du?

Til slutt må jeg bare også nevne at jeg har fått min første award. Det synes jeg var kjempe hyggelig, og egentlig skulle jeg skrevet syv ting om meg selv og sendt den videre. Det kommer jeg ikke til å gjøre, men jeg må få takke Charlotte for awarden. Besøk Charlotte her eller her.

Legg igjen en kommentar

