Favoritter

I forrige innlegg presenterte jeg min nye favoritt butikk. Jeg er bare helt nødt til å ta ett til innlegg om den !

Her kommer noen godsaker:

En moderne vannkaraffel. Synes disse glassflaskene er utrolig kule, og vurderer å anskaffe meg en slik selv om jeg overhodet ikke har bruk for den.

Det er faktisk en lampe, var den ikke kul?

Litt retro vegglampe

I stedet for å kjøpe fire vaser, hvorfor ikke bare kjøpe en?

Trodde det var en skål, men var visst en te-lys holder. Fin fordeom !

Jeg ser forresten at jeg har passert 3700 lesere, og jeg må bare få si tusen takk. Jeg setter stor pris på at det er noen der ute som gidder å ta seg turen innom, kjempe hyggelig :) Hadde vært gøy å vite hvem dere er, så legg igjen en kommentar så tar jeg turen innom deres blogg.

One thought on “Favoritter

Legg igjen en kommentar

