Ønskeliste

NIB har for tiden en utfordring som går ut på å vise tre av de møblene som du ønsker deg mest. Det var et vanskelig valg og jeg endte opp med tre stoler. Nå er jeg er en stol person så det var kanskje ikke så rart.

Mitt mål er at jeg en dag skal jeg klare å kjøpe et sett av en av disse stolene og sette rundt spisebordet.

1. den første designerstolen jeg oppdaget da jeg begynte på interiør og utstillings design for ett år siden var Charles Eames eiffel chair. Elsket den fra første blikk.

2. Verner Pantons  Panton chair/S chair var den andre stolen jeg oppdaget, og den er bare fantastisk god å sitte i.

3. Siden Arne Jacobsen er min favoritt designer, er det bare naturlig at syveren får sin plass på denne listen.

One thought on “Ønskeliste

Legg igjen en kommentar

