Bad til Randi

Nå er jeg endelig ferdig med bad oppgaven. Alt som gjenstår er fremføring om den i morgen. Jeg ble veldig fornøyd med planløsningen, og det faktum at jeg klarte å lage et bad for bare 25 000 kr. Gjenbruk er stikkordet her. Badet er til en kvinne som heter Randi. Hun elsker gjenbruk og deltar på alle alternativmesser. Hun elsker røkelse og fargen lilla. Også bor hun i en leilighet i jugendstil.

Har satt opp en vegg for å dele av «vaskeroms delen» fra resten av badet. Ellers har jeg vask på andre siden av veggen, toalett, badekar under vinduet (det skal være vindusfolie der altså..) et stort speil som står på gulvet, kommode og en dusj.

Oppriss av veggen med badekar, dør og toalett.

Oppriss av vask, kommode og speil. Vasken er et emaljert vaskefat hun som bor der hadde fra før, og bordet er et gammelt bord jeg har funnet på Lauritz.

Materialcollagen ser ikke så veldig bra ut, men det er fordi badekaret skal ha gullføtter, speilet er feil og møblene skal males hvite.

Hva synes du?

Legg igjen en kommentar

