Bursdagsgave til meg selv

I går var jeg en tur innom Bohus for å se om de hadde noen brukbare skrivebordslamper, og heldig som jeg var, fant jeg en som var perfekt.

Lampen kostet 399, og det som er så bra er at den har lys som kan dimmes slik at hvis jeg bare sitter ved pc’en trenger jeg ikke ha så sterkt lys som hvis jeg lager smykker.

Nå kan jeg si meg fornøyd med dekoren på skrivebordet, men bordet i seg selv er en annen sak.. Jeg skal i alle fall få malt det hvitt i sommer, og kanskje jeg finner noen knotter som passer seg.

Legg igjen en kommentar

