Eksamenforberedelser

Jeg skal ha eksamen i interiør på torsdag (så fremt streiken er over), og oppgaven vi har fått er å innrede et rom til en jente eller gutt i alderen 10-12. Jeg synes oppgaven var veldig vanskelig fordi jeg vet ikke så mye om hva barn i den alderen liker eller trenger. Lærerene streiker jo, så vi har ingen mulighet til å få hjelp heller..

Hvis du vet om noen sider som selger møbler som passer barn i denne alderen, eller vet om hvilken stil/farge de liker, så setter jeg stor pris på hjelpen. Jeg har sett på blogger, men det er vanskelig å vite hva man skal søke på for å finne det man vil ha.

One thought on “Eksamenforberedelser

  1. hei.
    har hatt dette litt i bakhodet i en dag nå og har ikke kommet så kjempe langt,men du lage et new-england rom med litt blanding av baseball stil og litt sånn til gutt….rødt,hvit og blått funker alltid.
    eller et grafisk rom, med mye spesialtilpassede møbler…
    lykke til hvertfall !!!

Legg igjen en kommentar

