Bloggtørke

Jeg må si meg imponert av alle de bloggene der ute som stadig vekk kommer med nye innlegg om huset sitt. Nå bor jeg jo hjemme og har derfor ikke så mye å vise, men jeg lurer på om de kjøper nye ting hele tiden for å ha noe å blogge om? Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan det er mulig å skrive flere innlegg i uken om ting de har hjemme.

Når jeg leser alle disse nydelige bloggene føler jeg meg til tider som en dårlig interiør blogger. Nå er jeg ganske lei, eller ikke akkurat lei, av interiør, men siden skolehverdagen stort sett består av dette, blir man litt trøtt av det noen ganger. Jeg tar derfor pause inntil videre, til jeg finner noe spennende å blogge om.

Kom for all del med tips hvis du har noen :)

Legg igjen en kommentar

