Nytt på skrivebordet

Jeg fant en ramme her om dagen som jeg begynte å fundere på hva jeg kunne gjøre med. Jeg bestemte meg for å male den mørk rosa, for så å pusse den slik at den fikk en slitt effekt.

Jeg tenkte først å henge den opp på veggen over smykkeknaggene mine med teksten «Jewlery are a girl’s best friend», men så prøvde jeg å sette den på skrivebordet uten noe i, og synes dette fungerte bedre.

Altså har skrivebordet mitt nok en gang fått seg litt refreshment.

Legg igjen en kommentar

