Ukens produkt

Tenkte jeg skulle begynne med noe nytt på bloggen. En gang i uken skal jeg vise frem et produkt jeg liker og fortelle litt om det.

Jeg begynner med Uten.silo som er et oppbevaringsystem. Denne passer perfekt til alt av småting man trenger å lagre. Det er en stund siden jeg oppdaget den, men det er først nå jeg begynner å like den. Det er litt typisk meg. Det tar en stund før jeg ser at ting faktisk er kult.

Oppbevaringssystemet er designet av Dorothee Becker og kommer i fargene: hvit, rød og svart. Det kommer også i to ulike størrelser. Sjekk HAY for mer informasjon.

Hva synes du, ville du hatt denne på veggen hjemme?

Legg igjen en kommentar

