Decoupage

I dag har jeg prøvd meg på noe nytt, nemlig decoupage. Det var mye vanskeligere enn jeg hadde trodd, men det var også litt gøy. Nå som været er så elendig her i Bodø må man finne på noe å gjøre innendørs annet enn å se på tv å sitte foran pc’en.

Her er resultatet av min decoupage:

Jeg blandet meg frem til en grønnfarge som var lik den på servietten (stripen du ser nederst på lokket) og malte hele esken i denne fargen. Deretter klippet jeg ut striper fra servietten og limte dem på en etter en. Resultatet ble ikke perfekt, men det er tross alt første gang.

Legg igjen en kommentar

