Før og etter: Skrivebord

Jeg har skrevet om skrivebordet mitt tidligere da jeg gjorde en liten «makeover». Nå har jeg gjort en total «makeover». Jeg var litt usikker først på om jeg skulle male den hvit i og med at alt annet i rommet er så hvitt, men bestemte meg bare for å gjøre det, noe jeg er veldig glad for i ettertid.

FØR:

Glemte selvfølgelig å ta bilde før jeg begynte å male, men her kan du se hvordan den var før.

Malin in action!

ETTER:

Skrivebordet føles mye mindre, noe som er ganske positiv siden jeg har et veldig lite rom.

Kjøpte nye knotter på kremmerhuset 49kr per stk.

Nå er det bare knotten på skuffen som gjenstår.

Hva synes du om resultatet?

One thought on “Før og etter: Skrivebord

Legg igjen en kommentar

