hektisk uke

Det har vært en hektisk uke på malefronten. Mamma har vært bortreist hele uken, og siden hun ikke var hjemme på bursdagen måtte jeg finne en gave til henne mens hun var borte. Tante og jeg kom på en genial ide, nemlig å male den fæle furu baderoms innredningen hvit, og skifte ut knottene. Det ble hun kjempe glad for!

Har desverre ikke tatt før bilde..Men du kan tenke deg til hvordan den var i mørk furu. Neste prosjekt blir å male listene (som også er furu..) hvite. Badet er ikke så stort, så jeg tror virkelig det hadde åpnet opp rommet mer. Jeg har også lyst til å skifte ut knaggene som er valnøtt farget (du kan se en øverst i venstre hjørne på bildet)

Dette maleprosjektet er ikke det eneste vi har hatt denne uken. I nok en overraskelse til både mamma og pappa har vi malt ferdig  rekkverkene og garasjeporten.

Nå som vi er ferdige begynner jeg å føle meg rastløs. Jeg synes det er godt å ha noe å gjøre når man likevel er hjemme, men på søndag reiser jeg til Hamarøy på ferie med familien.

Til slutt legger jeg ved et bilde av sykehuset som bader i sol få timer før de kraftige lynnedslagene i natt.

One thought on “hektisk uke

  1. Dette var den beste overraskelsen og bursdagsgaven ever!!!!!! Mye arbeid har dere hatt, og resultatet ble helt glimrende. :)

    Tusen takk!!!

Legg igjen en kommentar

