Loppisfunn

I dag har venninnene mine og jeg vært på loppemarked. Skjønner ikke  hvorfor jeg ikke har dratt oftere for det er jo så gøy å lete etter kupp. Vi var på et loppemarked og en bruktbutikk, og jeg brukte bare 30 kr tilsammen.

På bruktbutikken hadde de Norgesglass i mange størrelser, og jeg så meg nødt til å kjøpe ett. Vet ikke hva jeg skal bruke det til eller hvor jeg skal ha den, men det kommer nok alltids en dag..

Dette speilet som jeg fant på loppemarkedet er nok laget på sløyden. Det stod Johanne 8d bakpå. Jeg skal selvfølgelig male det i en litt mer diskret farge, eller kanskje ta decoupage på.

Tenkte også å vise noen funn jeg fant i bestefars hus da vi hjalp han å rydde vekk gammelt skrot.

Disse bambiene har jo vært populær i lang tid, og jeg tenkte å spraymale den hvit, grå eller svart.

Denne skal nok også få et par strøk spraymaling. Det er ikke sikkert jeg kommer til å beholde den selv for det er ikke helt min stil, men kanskje den kan brukes til en oppgave på skolen en gang.

Legg igjen en kommentar

