Skoleprosjekt: moodboard – min stil

For å lære oss å lage moodboard, fikk vi i oppgave å lage en som kjennetegner vår egen stil. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, men det skal sies at jeg fikk en del tips fra læreren.

Min stil er veldig enkel, lys og moderne. Jeg er veldig glad  i Arne Jacobsen, Verner Panton og Eames, som du kanskje ser. Fargepaletten er også ganske typisk meg, spesielt grå og blå.

Jeg har hentet mange bilder fra ulike blogger og nettsider, men jeg har oppgitt kilder i oppgaven, og legger ut kildene her også: Crj-design, trendenser, Purple Area, kvirrevitthokusfiliokus og boligliv. Ser du et bilde som ikke er nevnt, si i fra.

One thought on “Skoleprosjekt: moodboard – min stil

  1. Hei på deg! Takk for kommentar på lampen. Jeg synes også den har litt sånn Östenfölelse, samtidig som den er litt retro også. Liker veldig:D Så morsomt det må väre å gå på skole og holde på med det man liker aller mest! Fin moodboard.
    Måtte nestne le litt da jeg bladde lenger ned da jeg så hermetikkboksene dine, siden mitt innlegg i dag er om nesten det samme. Jeg er helt enig med deg, med maling kan de brukes til mye:D Fine boksene dine ble!

    Maya

Legg igjen en kommentar

