månedens design

Før sommeren begynte jeg med ukens produkt. Nå tenkte jeg å gjøre dette konseptet om til månedens design.

Første design ut er: Verner Pantons Tivoli Chair. Den ble lagd i 1955, og var designet til en restaurant på Tivoli i København (derav navnet Tivoli Chair). Stolen ble tatt ut av produksjon på 70-tallet, men i 2003 begynte de å produsere den igjen.

Tivoli stolen kan brukes både inne og ute, men personlig ville jeg nok valgt å ha den ute. Den kommer i 10 ulike farger.

Jeg har forelsket meg helt i denne stolen, og den er fantastisk god å sitte i. Når jeg en gang får råd, skal jeg kjøpe et par for å ha stående ute.

Kilde: http://www.verner-panton.com/furniture/archive/9/

One thought on “månedens design

  1. De stolene er utrolig kule:) Og så gøy at dere har startet ungdomsbedrift, sikkert en flott erfaring! Så hyggelig at du likte hjemmesiden min, godt å høre:) Er litt skummelt å prøve seg i den virkelige bedriftverdenen så det er oppmuntrende å høre:) Ha en fin dag!

Legg igjen en kommentar

