Sniktitt

Nå er det virkelig lenge siden jeg har blogget, men jeg har god grunn! Jeg har tatt sertifiktatet og vært mye på min nye deltidsjobb. Jeg har også begynt på ett nytt oppussingsprosjekt, men det tar sin tid.

Her kommer en sniktitt på prosjektet:

Nå håper jeg at jeg klarer å komme sterkere tilbake. En og en halv uke mellom hvert innlegg er litt for langt… Men jeg må jo si at jeg setter utrolig stor pris på at dere er innom bloggen selv om jeg ikke har skrevet noe :)

Legg igjen en kommentar

