Er det høst eller vinter?

Denne uken har vært en merkelig uke når det kommer til været. Plutselig begynte det å snø på det grønne gresset, og løvet som fortsatt faller, traff sneen med et brak. Ikke det at man ikke er vant til det, men man blir jo like overrasket vært år.

Det er så lenge siden jeg har vært ute å brukt kameraet mitt, så i går måtte jeg ut å ta litt bilder av denne blandingen av to årstider.

One thought on “Er det høst eller vinter?

  1. Tøffe bilder! jeg er en av de som ble totalt overlumpet av sneen i år. Kommer den ikke tidlig?? Jeg innbiller med da så vitterlig at den kommer i typ november/desember… Er nok ønsketekning det der;)

    Maya

Legg igjen en kommentar

