Før og Etter: Gammel stol

I et par innlegg tilbake i tid, viste jeg en sniktitt på mitt seneste oppussingsprosjekt. Nå er det endelig ferdig, og jeg må si meg veldig fornøyd med det ferdige resultatet. Dette må nok være mitt beste oppussingsprosjekt hittil.

Sniktitt på prosjekt før start:

Ferdig resultat:

Dette er en gammel «jordstol» som pappa sier de ble kalt før i tiden. Den fant han i garasjen til hans barndomshjem. Bestemor sier det skal være fire slike stoler, men vi har ikke funnet flere. Den er virkelig unik og helt fantastisk nydelig.

2 thoughts on “Før og Etter: Gammel stol

Legg igjen en kommentar

