Dette er meg

Jeg slenger meg på NIBs utfordring hvor man skal skrive en presentasjon av seg selv. Jeg synes denne utfordringen var veldig smart, for det er jo ikke alltid man vet så mye om personene bak bloggene.

Hei, Jeg heter Malin, er 18 år og kommer fra en middels stor by i nord. På dagtid er jeg opptatt med skole, nærmere bestemt tredje året på videregående på interiørlinjen. Etter skolen er det deltidsjobb, venner/familie, trening og diverse «gjenbruks-prosjekter» som opptar tiden min. Interiør er noe som alltid har interessert meg selv om det kanskje ikke har vært helt bevisst før jeg begynte på videregående. Jeg håper at jeg kan gjøre interiør til mitt levebrød i fremtiden.

Inspirasjon: Jeg kan finne inspirasjon så og si overalt, men jeg leser mange blogger, gjerne flere ganger om dagen.

Min favoritt: Skulle ønske jeg  kunne nevne stoler som 7ern og panton stolen, men det kan jeg ikke. Jeg velger heller å nevne saueskinnet mitt. Det er grått, mykt og jeg kan slenge det på sengen, over en stol eller på gulvet, og det funker like bra.

Drømmehjem: Et hvitt hus med mange, store vindu. Det skal være fylt av herlige, tidløse og skandinaviske klassikere (nevner nok en gang 7eren). Huset skal være lyst og luftig hvor fargene hvit, grå og blå går igjen. Det kan gjerne være noen gamle og slitte møbler midt oppi alt dette skandinaviske.

 

Uønsket: Absolutt alt som minner om shabby chic kommer ikke innenfor mine fire vegger! Nei til alt sukkersøtt som samtidig skal være slitt.

Drømmedag: En dag på ferie en varm plass i Hellas (gjerne der hvor Mamma Mia! ble spilt inn) Leve litt gresk og bare vandre i trange gater blant hvite hus. Dra på en strand ved klart, turkis hav som man bare kan kaste seg ut i.

 

Det brenner: Det første jeg tenker på er jo å få alle sammen ut av huset, men som nummer to kommer selvfølgelig den eksterne harddisken fylt med bilder og minner.

 

Godfølelsen: Den kan komme av alt. En fin dag med venner eller familie, sjokolade, musikk, sol, et avsluttet oppussingsprosjekt, et nyinnkjøpt klesplagg, følelsen at jeg har gjort noe bra for noen/noe, eller en hyggelig kommentar/kompliment.

Håper du ble litt klokere på meg!

One thought on “Dette er meg

  1. Heihei,

    så koselig å hilse på deg! :)

    Ahh, 7ern er superfin – og vil alltid være det! Gøy med de gode, gamle klassikerne – og spesielt når man mikser det med litt annet!

    :) fru Pink

Legg igjen en kommentar

