Onmii giveaway

Da jeg satt å leste gjennom de nyeste blogginnleggene på bloglovin, så jeg at RE:SIGNERT har en fantastisk giveaway av den norsk-designede smykketavlen onmii. Jeg kunne godt hatt en slik på veggen så selfølgelig må jeg jo delta på denne.

RE:SIGNERT er en inspirerende blogg laget av Signe Schineller. Det er en blogg jeg går til hvis jeg trenger inspirasjon til redesign eller design generelt, og for å se nærmere på husene i Sinnasnekkern som hun har innredet.

hit hvis du ønsker å delta i giveaway’en eller bare for å lese bloggen.

Legg igjen en kommentar

