Telysholdere fra Spire Design UB

Nok en gang må jeg skrive et innlegg om ungdomsbedriften til klassen min. Nå har vi laget et nytt produkt som er lagt ut for salg. Dette er telysholdere laget av betong.

bilde fra anung.

På dette produktet har vi brukt grovere betong enn på lyspæreknaggene, nettopp for at de skulle få et røffere preg over seg. Telysholderne kommer i tre størrelser hvor den lille koster 40 kr, midddels 50 kr og stor 60 kr.

Jeg synes disse ble kjempe tøffe, og jeg skal helt klart kjøpe noen selv, hehe.

Nå kan forresten lyspæreknaggene kjøpes på epla, og jeg minner på at julekortene er satt ned i pris.

2 thoughts on “Telysholdere fra Spire Design UB

  1. kjempe tøffe lysholdere.
    har laget dem selv,så kult..så..enkelt…
    regner med at du ikke vil forklare hvordan dere har laget lyspærene :)
    men de var kjempe tøffe. vurderer et par av dem. kanksje jeg kan låne bildet av deg å reklamere litt ?
    så andre kan få sett de tøffe knaggene !
    ha en fin kveld videre!

Legg igjen en kommentar

